Förlossningsvideo

Skrivet den: 2018-06-27 kl. 10:53:36 / Kategori: That is that
Nej, ni behöver inte vara oroliga, jag har inte gjort en förlossningsvideo och kommer inte dela någon heller. Men hade ett litet moment igår... 

Igår såg jag för första gången sedan Elliot föddes en förlossning på tv. Jag och Daniel kollade på vänner och avsnittet där Ben föddes. Känslorna och minnena från vår egen förlossning kom direkt, för nu har man ju en annan förståelse för hur det känns. Hur det känns när ett helt nytt liv kommer till världens, ett liv som är en del av sig själv! Så där satt jag jag och grät. Sedan var jag tvungen att skriva ner detta för det var en sådan stark känsla, och jag vill minnas även denna.

Vem hade kunnat ana att jag skulle gå och bli så blödig som mamma? ;) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0