Midsommarafton

Skrivet den: 2018-06-23 kl. 11:43:07 / Kategori: That is that
Vårt midsommarfirande var bestämt sedan länge, långt innan Elliot kom. Vi skulle till udden och till Maria och Nille. Jag var lite osäker på innan lilleman kom om det skulle funka, men visste att där skulle vara några små till (vi var ju tre gravida på nyår och det var samma gäng så) 

Fem små bebisar där den äldsta var snart fyra månader och den yngsta lite mer än två veckor. Sedan kan vi lägga till fyra barn till i åldrarna 3-8. Det är andra tider nu helt enkelt ;) 

Min telefon la av precis efter maten och det är inte många bilder jag tagit. Inte ens ett familjefoto på oss tre. (Vilket vi inte gjort alls än kom jag på nu) 

Tackar ändå för en trevlig dag och kväll med ett typiskt midsommarfirande och god mat och trevligt sällskap! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Så mysigt!

2018-06-23 @ 11:51:17
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0