Mina elever!

Skrivet den: 2018-06-13 kl. 11:26:33 / Kategori: That is that
Idag kommer mina elever och hälsar på! Som jag saknar dem! Redan igår var vi och hälsade på när de hade brännbollsturnering och jag har redan varit borta på skolan en runda idag och delat ut priser till ena klassen. På min sista arbetsdag hade vi lite gissartävling där klasserna gick gissa på dag, tid och vikt på lilleman. Jag lovade dem priser och det får jag hålla. Min klass kommer som sagt hit efter lunch för prisutdelning och picknick i trädgården. Om det inte regnar, då blir det picknick i uterummet, haha. 

Imorgon är det aktivitetsdag för hela skolan där jag också tänkte flika in ett besök och på fredag är det avslutningen, och den kommer jag verkligen vara med på. Jag har även bjudit in mig själv på avslutningsmiddagen med kollegorna, för det var ingen som bjöd mig ;) Sen får jag väl släppa jobbet. 

Skoj när det händer lite!! 

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0