Vad händer med huset?

Skrivet den: 2018-06-06 kl. 19:01:22 / Kategori: Huset 2018
Av förståliga skäl har det inte hänt saker med huset i samma tempo som tidigare. Att mysa med Elliot går före helt enkelt ;) Men lite har vi gjort i alla fall. Ikea-möblerna har äntligen kommit på plats och en ny soffa har vi också. Det betyder att det kommit upp en del möbler på ovanvåningen. Vi har hängt upp lite tavlor och med hjälp av svärföräldrarna idag har det fixas med grillen, rullgardiner och blommor. Men som jag sagt så många gånger tidigare, man blir aldrig klar.. 

I "matsalsdelen" ska det upp en lampa som står och väntar, ett nytt soffbord måste ju köpas till nya soffan och då behövs nog en ny matta också ;) fler möbler ska upp och vi ska möblera om lite för att se vad som blir bäst där uppe. Jag tar gärna emot tips på vad vi kan göra vid fönstert vid matbordet och vad jag ska ha för stol till skrivbordet :) 

Så där har ni senaste update om huset! Jag älskar verkligen vårt hus och allt vi gjort och gör med det. Tillsammans bygger vi ett hem till vår lilla familj! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Sara

Min inredningshjärna snurrar alltid. Fick en idé om hur ni kan göra vid fönstret vid matbordet. Kan berätta nästa gång vi ses. 😁

Svar: Supernyfiken! Det får du göra 😊
Desiree Persson

2018-06-10 @ 22:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0