En fredagskväll

Skrivet den: 2018-03-02 kl. 22:49:45 / Kategori: That is that
En ny arbetsvecka är slut och det är med blandade känslor jag faktiskt börjar räkna ner veckorna som jag har kvar att jobba. Ovissheten över vad som komma skall känns väldigt väldigt konstig och det är många funderingar på hur vi kommer reagera när vi blir tre. 

Ikväll har jag varit iväg och firat en kollega som fyllt jämt. Detta med god mat och trevligt sällskap. Väldigt otippat att jag fortfarande är uppe en fredag, då "på spåret" brukar vara min gräns. Så även om en del gravidsympton börjar kännas mer och mer är tröttheten (ännu) inte en av dem! Tycker jag i alla fall, omgivningen säger kanske annorlunda ;) 

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0