Köket

Skrivet den: 2018-03-28 kl. 20:58:55 / Kategori: Huset 2018
Tänkte uppdatera lite om vår renovering. Jag skriver ju hela tiden om att vi jobbar hårt här, men visar sällan några bilder. Det beror väl på att vi aldrig blir klara ;) För det finns alltid mer vi ska fixa! Nu börjar köket bli klart. 

Så kändes det iaf innan jag började kolla på vad vi har kvar där. Och det visade sig vara en del, haha! Det ska köpas ny microvågsugn, en klocka ska upp, vi ska köpa någon form av skåp/avlastningyta till, kyl och frys ska rättas till, tavlor ska upp, fönsterbräda ska skruvas upp, lampan ska sänkas och säkert några grejer till. Så ni ser! 

Men har har ni några bilder på hur det ser ut nu. Och jag tar gärna emot tips om vad jag kan göra med/ha i kryddhyllan. Det ska inte vara kryddor i alla fall :) 

Vi har: 
- Fått köksluckorna ommålade, det är annars samma luckor.
- Målat om paneltaket från träfärgat till vitt
- Målat väggarna
- Bytt lampor, både under överskåpen och i resten av köket. 
- Köpt ny kyl och frys, plus lite fler överskåp/högskåp. (Syns ej på bilden) 
-Målat i alla skåp och alla hyllplan. Gud vilken skillnad det blev!
- Satt nya lister överallt. 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0