Shopping

Skrivet den: 2018-03-16 kl. 18:51:11 / Kategori: That is that
När jag kom hem idag låg där två paket i brevlådan. Båda till Daniel. Besvikelsen var ju total, trots att jag visserligen inte beställt något. Sedan blev jag nästan lite irriterad när jag såg att paketen kom från supporterhuset, vilket betyder Malmö-grejer. Och han har inte frågat om jag vill ha något. Vilket sätt! 

Daniel kommer hem och öppnar paketen. Fram plockar han det ena söta efter det andra till lilleman med det underbaraste flinet i hela ansiktet. Han var lagom nöjd med sig själv och jag smilade med honom. Så snygga grejer. 

Lillemans garderob har därför mer än fördubblats idag. Dock lär den göra minst samma sak imorgon. Då ska vi till Ullared!! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0