Äta, bajsa, sova

Skrivet den: 2018-05-24 kl. 22:06:03 / Kategori: That is that
Idag har det inte gjorts många knop, och jag har inte ens lämnat tomten... Tur då att folk kommit hit istället. Min mamma sover här i två nätter och stöttar upp nu när Daniel är i Stockholm. När hon stack till jobbet imorse återvände jag och Elliot till sängen för att ta igen några minuters missad sömn från den gångna natten. Vi fick sedan besök av Carro som hälsade på lilleman och på eftermiddagen kom Josefin från BVC på hembesök och snackade lite, kollade amningen, vägde och lite allt möjligt. Efter det var mormor på plats igen. Morfar var här en snabb runda och även farfar tittade in. 

Elliot själv har inte märkt så mkt av detta. Han har haft fullt upp med att sova, bajsa, och äta. Allt detta i otroliga mängder. Jag har därför fått byta x antal blöjor och ammat som en galning :) Är det så våra dagar ska se ut nu då?! 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0