Besök

Skrivet den: 2018-05-21 kl. 12:03:56 / Kategori: Elliot
Vi lämnade BB vid tre igår för hemfärd. Nervösa men ändå så sugna på att få komma hem. Vi fick snabbt besök av nyblivna farmor,farfar,faster och kusin. Och Emil också såklart, men jag vet inte riktigt vad han blir. Säger man inte typ farbror ändå? Någon som vet får gärna säga till :) 

Inte långt efter de hade åkt hem kom även Elliots mormor,morfar och moster också. Även de ville såklart hälsa på lilla knytet. 

Såhär idag är jag glad att alla kom igår för energin hos mig var högre då. Det blev en tuff natt när man liksom inte vet vad man gör :) Även om han suger bra på bröstet vet man ju att mjölken inte riktigt är där ännu och man oroar sig såklart om han mår bra eller inte. Om man gör rätt eller helt galet. Vi har såklart inte sovit många timmar. Nu har vi däremot sett saker komma ut både från honom och mig vilket gör den här nyblivna mamman lite gladare! Vi kanske fixar det här ändå ;) 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0