Mammaledig dag 1

Skrivet den: 2018-05-02 kl. 13:33:04 / Kategori: That is that
Jaha då har mammaledigheten börjat. Idag har alla jobbat igen medans jag är kvar hemma. Det behövs nog några dagar till innan jag är mer avslappnad, å andra sidan kommer jag förhoppningsvis få att göra snart. 

Framåt lunch blev jag rastlös efter att ha målat två stolar, tagit rundan med maskrosplockaren och sedan sopat uteplatsen. Lunchen intogs i solen, där snackar vi lyx. Det negativa var bara att jag behövde laga den själv ;) Å andra sidan fick jag något att göra! 

Vädret är på min sida idag och fortsätter det såhär så kommer brännan bli grym i år. (På framsidan av kroppen i alla fall, har svårt för att sola rygg/baksida, haha) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0