Nervösa?

Skrivet den: 2018-05-11 kl. 20:54:14 / Kategori: That is that
Pressen att skriva något varje dag ökar, för är man alldeles för långsam med att öppna snapchats, lägger upp mindre på instagram eller missar ett samtal blir folk halvt hysteriska. 

Men nej, inget idag heller. Men istället för att föda barn har jag/vi hunnit med så mycket annat. Jag och Chatarina (hon rastar mig väl) var en sväng i stan och shoppade lite medans Daniel fixade hemma i garage och uterum. Efter lunch och vila kom Thomas också. Han och Daniel körde några vändor till tippen och jag och Chatarina drog igång i trädgården. Alltså så mycket vi fått på plats idag, världens bästa känsla. Jag älskar att bo i hus och fixa :)

Lite blandade bilder från idag, får ta bättre senare. 

(null)

(null)

(null)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0