Premiärturen med vagnen

Skrivet den: 2018-05-22 kl. 13:01:44 / Kategori: That is that
Efter ett morgonbesök inne på BB bestämde vi oss för en förmiddagspromenad. Det var dags för premiärtur med vagnen. Som vi såklart inte hade en aning om hur vi skulle bädda, men det blev ganska bra till sist. I lite mer än två kilometer sniglade vi oss fram. 

Det är en väldigt stor skillnad på känslan i kroppen kan jag tala om! Även om jag inte har några större bekymmer så känns de nedre regionerna såklart. Lägg då till en slapp mage som lever sitt egna liv och ett par bröstvårtor som skaver. Men att känna dessa skillnader gjorde mig otroligt motiverad till ta mig tillbaka till den andra kroppen. Jag har varit orolig nu under graviditeten över att jag inte ska orka ta tag i träningen igen efter detta "förfall", men jag är så redo för att börja arbeta med kroppen igen. Även om det såklart är skynda långsamt som gäller! 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0