Inte igen

Skrivet den: 2018-11-15 kl. 22:37:20 / Kategori: That is that
Den här kvällen var ett tag skrämmande lik hotellnatten och jag var riktigt nervös. Därför satte jag på mig selen och började gå med honom här hemma samtidigt som jag skickade Daniel i säng. Någon av oss måste sova för att tillsammans fixa en all-night. Nu verkar det inte bli så, utan lillkillen har somnat på mitt bröst. Så i skrivande stund ligger jag på soffan med min bebis och vet inte om jag ska ligga kvar här, eller lägga honom i sin säng och därmed riskera ett uppvaknande och fortsatt skrikande. Vi får se hur jag gör ;) 

Annars har vi haft en supermysig dag med promenad och besök på mitt jobb. Elliots mormor kom i eftermiddags för att hjälpa mig laga lite mat till vår kille :) både kyckling och köttfärs finns nu i frysen tillsammans med grönsaker och fruktpuré. Från och med måndag ska vi FÖRSÖKA få in rutiner på lunch med. Det fungerar superbra med gröten på kvällen så håll tummarna. (Problemet ligger väl i att vara hemma varje lunch eftersom vi alltid är iväg på något.) 

Tack för hjälpen idag mormor! 

(null)

(null)

(null)

(null)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0