Elliot fem månader!

Skrivet den: 2018-10-19 kl. 15:54:04 / Kategori: Elliot
Idag blir Elliot fem månader. Vi slapp fem-månaderssprutan idag eftersom den togs igår istället. Därför kunde vi hitta på annat idag :) 

Vi gick på bio! Roxy i stan hade bestämt sig för att testa ha barnvagnsbio och detta måste ju "utnyttjas". Vem vet hur många gånger det blir. (Fler hoppas vi!!) 

Det var jättemysigt att gå på bio med Elliot mitt på dagen. Jag hade frågat en av tjejerna på babysimmet om hon och hennes lille kille ville följa med och de hoppade på direkt! På bion så var ljudet lägre, salongen lite ljusare och de hade paus mitt i också. Perfekt! Elliot och alla andra bebisar sov det mesta under filmen. Någon gång fick jag ställa mig upp och gå lite med honom, men det gick att göra utan att vara ivägen för någon. 

Roxys koncept är att de serverar mat samtidigt och jag beställde en räksallad. Tyvärr var det svårt att äta samtidigt som man skulle ha Elliot i famnen och kolla på film. Min biogranne valde nachotallrik vilket var ett bättre val tror jag :) Men detta kommer jag absolut göra igen.

Förresten, vi kollade på a simple favor. Mysig film och lagom enkel för en sån här grej! 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0