Gårdagen

Skrivet den: 2018-10-24 kl. 09:55:42 / Kategori: That is that
Igår var ingen rolig dag. Eller jo det var det, men två timmar där på mitten var de värsta på länge. 

Jag och Elliot var på C4-shopping med min mamma för att fira hennes födelsedag. Då la Elliot av en kaskadspya. Och sedan en till! Ska tilläggas att han så gott som aldrig kräkt innan och aldrig ens i närheten av dessa mängder. Inom närmsta timmen kräktes han ytterligare fem gånger men eftersom magen var tom då kom det mest slem. Panik skulle man kunna säga. Mamma fick följa med mig hem för jag var inte jättesugen på att köra med honom ensam om han skulle kräkas igen. Samtidigt ringde jag 1177 för lite rådgivning. Stackars liten var helt slut. När vi kom hem fick han i sig mat som också stannade i magen. Sedan blev han lika underbar och glad som vanligt :) 

Jag misstänker ju starkt att det var potatispurén vid lunch som gav denna reaktion. Stackars Elliot som har en sådan hemsk mamma som ger honom konstig mat. Han kommer nu helammas till han är fyra, haha! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0