Julkort

Skrivet den: 2018-10-28 kl. 17:31:08 / Kategori: Elliot
Denna söndag har jag knappt tagit av mig pyjamasbyxorna. Bara när jag skulle till maxi imorse och sedan när jag och Elliot skulle bada :) men de åkte på lika snabbt igen. 

Idag har jag istället roat mig med att försöka ta julbilder på Elliot för framtida julkort. Det gick sådär, och jag kommer få försöka fler gånger. Några bra bilder fick jag faktiskt men sparar dem till närmare jul. Bjuder istället på några behind-the-scenes-bilder. 

Det var en utmaning att fota med en liten bebis. Både julgranskulorna och ljusslingan ville stoppas i munnen. Men så skoj vi hade under tiden :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0