Vår halloween!

Skrivet den: 2018-10-31 kl. 21:45:47 / Kategori: That is that
Idag var det ju dagen då det skulle knackas dörr. Så jag satte ut en ljus för att visa alla barn att vi är hemma och här finns det godis! 

En gång har det plingat på dörren. EN! Vad håller dagens ungdom på med egentligen? :) lyckligtvis var det säkert fem eller sex små monster  som tillsammans plingade på. Ännu roligare var det när en zombie frågade mig om jag kollade på AIK-MFF och vad jag tyckte om matchen. Dessa underbara elever på skolan, ibland saknar jag dem rätt mycket ändå! Daniel skrattade bara åt mig efteråt. 

Aja, nu får jag ju äta massa godis då. Typiskt ;) 

(null)


Kommentarer
Postat av: Sara

Vi hade lagom många som kom till oss, men i andra delar av Stångby hade det kommit 100-150 barn. 😂

Svar: Herregud 😱 jag hade gärna haft några till här, alldeles för mycket godis kvar 😊
Desiree Persson

2018-11-01 @ 08:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0