Mer från dopet

Skrivet den: 2018-09-23 kl. 15:41:52 / Kategori: That is that
Här kommer fler bilder från dopet. Eftersom man själv var rätt upptagen med annat fanns det få möjligheter för mig att ta några kort. Jag visste inte ens var min telefon var någonstans under hela eftermiddagen. Jag hade därför outsourcat fotograferingen till andra och dessa bilder kommer efter hand här :) 

Bilderna är mest på fikan och presenterna. Jag bakade tårtor för första gången i hela mitt liv och var riktigt nervös över detta. I torsdags kväll var jag säker på att vi skulle behöva slänga allt jag gjort. Men de blev rätt fina ändå och de smakade gott med. Jag fick massor av beröm för dem på dopet vilket kändes helt fantastiskt :) Nu behöver jag bara lära mig att räkna bättre eftersom vi hade mer än hälften av tårtorna kvar efter att alla gästerna gått hem, haha. 

Tack igen alla fina som var med! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0