En födelsedag

Skrivet den: 2019-04-26 kl. 19:30:41 / Kategori: That is that
Jaha, en födelsedagsgris här - hela 32 år gammal. Jag tackar ödmjukast för alla grattis såklart. Dagen har för övrigt inte innehållt något firande utan jag och Elliot har haft fullt upp med annat. 

Efter en storhandling i rekordfart åkte vi till Önnestadsgymnasiet för att kolla på kosläppet där tillsammans med familjen Nilsson. Jag har aldrig varit på det innan men alltid velat. Det är oftast inte på helgen och jag har därför inte haft möjligheten innan. Men nu så :) 

Det var så roligt att se Elliot när han såg korna. En skräckblandad förtjusning ungefär :) Efter korna hade sprungit av sig kollade vi lite på hästarna och sedan på smådjuren innan vi körde hem. En underbar förmiddag med strålande sol! Mammaledighet när den är som bäst!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0