Firat födelsedagen

Skrivet den: 2019-04-29 kl. 13:46:20 / Kategori: That is that
Igår firade vi mig lite mer. Daniels föräldrar och syster med familj var här och vi bjöd på hemmagjord glass.

Eller vi och vi, Daniel var ju inte hemma. Han spenderade halva dagen på csk med en bruten tå, stackarn! 

Oavsett så blev det nästan en heldag med lek och bus här hemma. När kvällen närmade sig åkte jag och Daniel till Bromölla och vår dejt. Vi var på bio (igen) och kollade på endgame. Filmen var riktigt bra, men jag hade nästan panik innan över att den var tre timmar lång och jag inte fick dricka för mycket. Så sista 15 minuterna hade jag halva min dricka kvar :) 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0