Ute och cyklar

Skrivet den: 2019-04-13 kl. 21:47:16 / Kategori: That is that
Igår gav jag mig på lite arbete som jag inte brukar. Bilen skulle tvättas (som Daniel tjatat) och jag skulle få hjälp av syrran att sätta på sommardäcken på bilen (jag ville inte tjata på Daniel). Det gick sådär kan man säga. 

Bilen tvättades och det kändes superbra. Men sen när vi kom hem och den torkat såg det ju rent ut sagt för jävligt ut. Eller gör fortfarande.. När syrran sedan kom för att hjälpa mig med däcken kunde vi fan inte ens lossa muttrarna eller bultarna eller vad de heter. De satt stenhårt! Så den uppgiften fick jag lämna tillbaka till Daniel och svärfar. Nej, jag var inte på topp igår helt enkelt. Det enda jag lyckades med var cykeln som jag hade lämnat på service. Den hämtade jag igår och herregud vad bra den rullar igen :) Jag kanske borde fatta vinken här ;) 

Förutom lite kärlek hade min fina cykel fått en liten uppdatering. Detta i form av cykelbarnstolen jag fick i julklapp av mina föräldrar. Den skulle såklart testas idag så hela familjen gav sig ut på en cykeltur. Det var så skoj att lyssna på Elliot som satt och snackade hela tiden bakom mig. Enligt Daniel såg han hur nöjd som helst ut också, och nu är planen att vi ska trampa runt i Åhus tillsammans hela sommaren.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0