Vår Elliot!

Skrivet den: 2019-04-06 kl. 22:48:55 / Kategori: That is that
Jag kan inte sluta ta kort på vår kille. Som jag älskar vår lille krabat som springer runt här hemma och hittar på bus. Jag vill spara och minnas varje ögonblick! Idag har varit en underbar dag och vi har haft familjemys på hög nivå. Så mycket som Elliot har skrattat idag har han inte gjort innan. Det började redan när vi borstade tänderna tillsammans imorse då han började skratta helt plötsligt. Jag började skratta åt att han skrattade och då skrattade han ännu mer. Och så höll vi på ett tag :) 

Vid tio-tiden gick vi ut i trädgården för lite lek och fix innan en tidig lunch. Även här blev det en skrattfest tillsammans med pappa. Medans Elliot sedan sov i vagnen fortsatte vi med mer trädgårdsarbete. Vid lite innan två slutade vi för att gå och titta på fotboll här i Åhus. Vi brydde oss inte så mkt om matchen men det är alltid skoj att kolla. Efter att ha varit ute i 6 timmar gick vi sedan in för mer fotboll, kvällsmat, glass och film. 

Dagar som dessa får mig att längta efter sommar och semester! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0