Vårt första riktiga jullov!

Skrivet den: 2019-12-20 kl. 19:47:53 / Kategori: That is that
Nu har vi gått på jullov alla tre. Eller, jag har jullov, Daniel och Elliot har kanske bara julledigt?! Det riktiga jullovet kommer kanske inte förrän lillen börjat skolan, men det vill jag verkligen inte tänka på nu. 

Dagen till ära blev det mysmorgon med farmor för Ellitos del, då en krånglig mage har hållt honom hemma från föris. Jag fick därför gå på avslutningen tillsammans med eleverna. Det tackar jag för, eftersom det nog blir den enda med det här gänget. Eftermiddagen innehöll julfika med mormor och jag hann med ett besök hos barnmorskan också (där allt såg bra ut med lillasyster). Medans jag gjorde ett, förhoppningsvis, sista ryck med julklappsfix lekte Elliot i den lilla snö som finns på lilla torg. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0