Bara massa jobb!

Skrivet den: 2019-02-01 kl. 20:39:40 / Kategori: That is that
Det här med rutiner. Daniel har hittat riktigt bra rutiner med Elliot, och nu har han vågat ge sig iväg på lite äventyr också på dagarna med Stångby-besök och med en runda till sitt jobb. 

Jag har också hittat rutiner med jobb och Elliot-mys och träning. Idag har vi suttit på en intressant föreläsning hela förmiddagen och sedan slutade jag tidigt för extra tid med Elliot. 

Träningsrutiner - numera håller jag två pass i veckan på Actic. Ett tabatapass på måndagar och ett powerpass på torsdagar. En bra grund varje vecka som jag kommer långt med tycker jag. Blir det mer än så är det bonus, men jag och svärmor har nästan rutin på tisdagsträning här hemma också. Vårt egna hemmagym används flitigt numera :) 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0