Vad händer nu?

Skrivet den: 2019-02-28 kl. 21:23:20 / Kategori: That is that
Jaha, då har jag jobbat klart igen. För andra gången nu går jag på en längre ledighet tillsammans med Elliot efter att ha jobbat i två månader, och nu ska jag vara hemma till mitten av augusti. Lyxigt värre :)

Det finns så många sätt att göra på när det kommer till föräldraledigheten. Kanske hade det varit bättre om jag jobbat två-tre dagar i veckan och varit med Elliot resten, samt att Daniel gjort likadant, under en längre period. Det får vi aldrig veta antar jag. Men jag är en person som gör saker till 100%, annars blir det liksom inte bra. Ska jag vara på jobbet så ska det vara till 100%. Ska jag vara hemma vill jag ha 100% fokus på det. 

Jag hoppas också på att jag ska bli bättre på att uppdatera här igen med allt bus som vi hittar på här hemma :) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0