Ingen Elliot hemma

Skrivet den: 2019-03-03 kl. 20:09:51 / Kategori: That is that
I fredags när jag kom hem från vår fina middag med jobbet så fanns det ingen Elliot hemma. Han sov hos farmor och farfar för första gången. Det var också första gången jag var utan honom en hel natt. Jag var ordentligt nervös innan men det var ju helt onödigt. Elliot hade det hur bra som helst och även jag var rätt lugn och sov "gott" (kattjävel).

Tanken var från början att Elliots farmor och farfar skulle komma hit och passa honom eftersom både jag och Daniel skulle iväg. Sedan föreslogs det att han skulle vara hemma hos dem och att vi skulle hämta honom på lördag förmiddag. Min första tanke var panik! Men efter att vi (jag) funderat en stund lät det helt okej (vill ändå inte säga bra, haha). Det var väl bättre att testa när det inte behövdes "på riktigt" och när vi kunde komma på tre minuter om det behövdes. 

Så nu har jag och Elliot testat på det också, och det kan vi göra om tycker jag, Elliot, Daniel, farfar och farmor :) 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0