Min badkruka!

Skrivet den: 2019-03-27 kl. 22:09:13 / Kategori: That is that
Nu har babysimmet dragit igång igen. I höstas gick vi steg ett och två men tidigare i våras blev det inget. Nu har vi börjat igen och vi går steg två en gång till. Tiderna passar oss bättre och det är inte så stor skillnad. 

Det tråkiga är såklart att vi inte går med samma härliga gäng som tidigare och det är en större grupp. Vi har också en annan instruktör nu. Och jag vet inte om det är uppehållet som spelar roll, eller att jag inte är lika trygg här och mer osäker, men Elliot tycker inte det är alls lika roligt att bada längre. Han har varit totalt ointresserad av att simma, leka med leksaker eller dyka. Det sistnämnda hoppade vi över några gånger. Nej, han vill mest vara i min famn och gosa. Vi får se om det släpper efter några gånger, annars struntar vi i det. Jag som trodde vi skulle briljera eftersom vi redan gjort allt en gång innan, haha.

Vilken tur att han tycker om att bada här hemma i alla fall :) Jag önskar ni hade kunnat få se hur han står och trampar och väntar otåligt på att Daniel ska bli klar så vi kan bada. Sötaste rumpan jag vet! För att inte tala om den runda goda magen! 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0