Rocka sockan!

Skrivet den: 2019-03-21 kl. 21:24:25 / Kategori: That is that
Idag har vi rockat sockan, jag och Elliot. Det har också varit helt underbart att se engagemanget på olika sociala medier. Eftersom jag (i vanliga fall) arbetar med barn vet jag hur mycket vi pratar om allas lika värde oavsett hur vi ser ut, vem vi tycker om eller var vi kommer ifrån. Barn är ibland mycket klokare än många vuxna om just att acceptera olikheter och att alla är värda lika mycket.

Vi har haft en mycket mysig dag här hemma även om jag var lite rädd för den när jag vaknade. Vi har inte haft något planerat alls på hela dagen. Inte förräns mormor kom vid fem-tiden och jag stack iväg på pass. Men Elliot har varit en ängel idag verkligen, och vi träffade en hel del folk på morgonpromenaden faktiskt. 

Tack världens bästa mormor som hjälper oss så mycket när jag ska träna! Tror jag hade blivit galen annars! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0