Utflykt

Skrivet den: 2019-03-28 kl. 22:49:29 / Kategori: That is that
Igår var mormor på besök och ville åka på utflykt. Men då Elliot suttit stilla i både bil och vagn halva dagen var vi inte så sugna. Snabbt bokade vi in idag istället, för har jag någonsin tackat nej till en utflykt?! 

Vi åkte till Pulken och kollade på tranorna. Jag har varit där en gång innan för några år sedan men det var mammas första gång. Gud vad många där var! Över 10 000 tranor var på plats vilket var 9 000 fler än förra året. Fåglarna är verkligen stora och det känns lite löjligt att säga det, men deras enorma samling är riktigt cool. Det var roligt att se! Där var också massor av fågelskådare och samtidigt som vi kom dök det även upp en turistbuss, haha. Solen sken på oss denna eftermiddag, helt underbart. 

Elliot, ja han tog det hela med ro. Jag pallade inte släpa med vagnen, speciellt inte då jag var osäker på terrängen. Så det fick bli selen istället vilket gav mig en viktväst på ca 11 kg, perfekt! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0