I stugan!

Skrivet den: 2019-05-26 kl. 07:05:47 / Kategori: That is that
God morgon säger jag från min lilla stuga på Torsö. Det är bara jag här, för Elliot har jag precis lämnat över till mormor och morfar för frukost. Han och jag är i stugan i Blekinge över natten då Daniel varit på spelarfest. Det blev bättre för alla då vi slipper smyga där hemma, Daniel slipper lyssna på våra misslyckade försök att vara tysta, och jag tror mina föräldrar har det bra med Elliot :) 

Det är helt underbart att komma hit. Igår var det strålande väder och Elliot sprang runt i trädgården här. Han hälsade på alla grannarna, vattnade blommorna och hjälpte morfar att grilla. Idag ska vi äta morsdag-frukost och sedan beror det på vädret hur länge vi stannar. Just nu ser det sådär ut, men kommer solen fram blir mamma aldrig av med oss :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0