Kroppen nu då?

Skrivet den: 2019-05-23 kl. 23:03:08 / Kategori: That is that
Jaha, hur känns kroppen nu ett år efter förlossningen? Helt ärligt vet jag inte vad min kropp håller på med. För tillfället tränar jag 2 gånger i veckan (mina egna pass). Detta är 4-5 pass mindre än för några år sedan. Jag äter också någon form av onyttigt/socker kanske fem dagar i veckan. Inga mängder, men en kaka här och lite choklad där. Detta är fyra dagar mer / vecka än innan. Jag väger inte min mat och äter inte enligt något kostschema. Jag går inte ens på promenader längre. Just nu står vågen på 5-6 kg mindre än vad den gjorde när jag blev gravid för snart två år sedan. Det har den gjort sedan ett halvår tillbaka. Hälften av dessa kilo är muskler och hälften är fett, jag har kollat. Tappet kommer nog från rumpan (muskler) och brösten (fettet) för båda dessa kroppsdelar har försvunnit. 

Men jag känner mig stark! Jag känner mig tränad. Och det sjukaste av allt, jag känner mig nöjd! Jag tycker om min kropp och vid några tillfällen tycker jag faktiskt om den väldigt mycket. Jag tänker inte börja granska den under en lupp för då hittar man alltid saker, men i det stora hela så känns kroppen bra nu. 

Hoppas känslan håller i sig under bikinisäsongen med ;) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0