On the road again

Skrivet den: 2019-05-02 kl. 21:11:51 / Kategori: That is that
Idag har vi åkt bil. Sen har vi åkt bil och sen åkte vi bil. Nej, riktigt så illa är det inte, även om det känns så. Vid halv tolv idag lämnade vi Åhus och styrde bilen mot Stockholm. I den fanns förutom mig själv, Daniel, Elliot och en himla massa grejer också mina föräldrar. De är så snälla och åker hela vägen till Stockholm för att passa Elliot.  Imorgon smiter nämligen jag och Daniel till tele2 arena för att kolla på swedish house maffia, och då behöver vi barnvakt :)

Elliot var en stjärna i bilen. Inte alls gnällig och rätt lättroad också. Jag var rädd att han skulle somna när vi började närma oss huvudstaden eftersom vi också började närma oss hans läggtid. Men han klarade parkeringen och incheckningen med bravur. Då somnar han snabbt sen hann jag tänka/hoppas på. Eller hur ;) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0