Tagit mig till gymmet

Skrivet den: 2019-11-25 kl. 19:44:41 / Kategori: That is that
Jodå, både idag och i lördags har jag tränat lite. Efter att ha tagit reda på att mitt tio-kort går ut imorgon fick jag ju utnyttja det som fanns kvar. Det är också tre veckor sedan jag "slutade" med mina pass på Actic, och lite mer än en vecka sedan passet med Helena så denna nystart behövdes. Att jag varit förkyld så länge som jag varit är nog något form av rekord för mig. Det går ju inte att förneka att kroppen trivs som bäst när jag tränar. Här känner jag mig hemma oavsett vilket gym jag är på. Här vet jag vad jag gör, gravid eller ej. 

Nu ska jag bara ta mig i kragen också och bli färdig till att fortsätta trots att jag måste köra in till stan framöver. 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0