Träning

Skrivet den: 2019-11-08 kl. 22:50:32 / Kategori: That is that
Förra torsdagen körde jag mitt sista pass på Actic på ett tag. Ett pass jag kanske inte skulle gjort med tanke på min hals, men jag ville verkligen inte avsluta med att ställa in. 

Det var såklart med blandade känslor. På ett sätt är det skönt att slippa köra in två gånger i veckan för att hålla i pass. Och det började bli tufft för kroppen. Men samtidigt har det varit min egentid och min träning. Nu måste jag anstränga mig mycket mycket mer för att den ska bli av. På grund av min envisa hosta har jag inte tränat sedan dess. Men nu jäklar! Idag körde jag ett PT-pass hos Helena här i Åhus (lyxigt värre att kunna cykla dit) och fler ska det bli. Det är så skönt att få ta i lite och låta kroppen jobba. Det behövde jag och jag är ju så otroligt sugen på mer just nu. Det är också skönt att någon kunnig har koll på en, även om jag inte är helt ute och cyklar när det kommer till gravidträning :) 

Jag har en bred bank med övningar jag kan göra, och planen är att nästa pass blir på söndag. Antingen på gymmet eller här hemma! 

Bilder från i torsdags efter powern. Sällan känner man sig så grym som efter ett powerpass!! 

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0