Höstlov med min kille

Skrivet den: 2019-10-30 kl. 07:41:35 / Kategori: That is that
Denna vecka är det lov, och det behövdes. Jag avslutade på bästa sätt med eleverna i fredags vilket kändes super, och sedan gick jag och hämtade min kille för en veckas ledigt ihop. Känns otroligt lyxigt! 

Tidsomställningen var tuff i söndags eftersom Elliot bestämde sig för att vakna ännu tidigare än vanligt så vi var uppe redan vid halv fem. Men resten av dagen kunde vi hålla på rutinerna så att han åt och sov på rätt tid, alltså en timme senare än vanligt. På måndagen sedan fick jag till och med sovmorgon till halv åtta, men det var en engångsföreteelse för sedan dess har det varit lagom att gå upp mellan halv sex, sex tydligen. 

Mer tid för oss att busa och ha kul på helt enkelt! Med en förkylning i kroppen är det också det enda jag orkar med så här hemma blir det inget annat gjort alls :) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0