Glasspremiär

Skrivet den: 2020-04-23 kl. 20:57:07 / Kategori: That is that
Idag skulle det bli varmt hade jag hört. Och det stämde, lyxväder. Tyvärr felprioriterade jag ordentligt när jag valde att fixa saker inomhus på förmiddagen när Elliot var på föris för att sedan kunna sitta i solen när han sov middag. För när han sov skulle såklart inte Thea sova... Så då fick jag sitta inne och leka med henne istället. 

Lyckligtvis hade vi bjudit ner mormor till eftermiddagen för att åka till hamnen och äta glass och leka lite. Och efter mycket om och men, (herregud vad saker som ska fixas innan två barn sitter redo i bilen) rullade vi. Men efter allt jobb smakade glassen extra gott. Idag fick Elliot en egen glass för första gången. Det blev succé även hos honom, fast hans mamma nallade en del :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0