Premiärturen

Skrivet den: 2020-04-11 kl. 06:43:37 / Kategori: That is that
Premiärturen till stugan är gjord. Det blev under påsken även detta året, men till skillnad från förra året när jag och Elliot åkte dit var vi denna gången fyra personer i bilen. 

Mitt under Elliots middagslur bestämde vi oss för att köra så båda barnen sov hela vägen dit. Jag vet, eftersom jag satt där bak mellan dem :) Sedan var det slut på lugnet för Elliot. Han busade verkligen hela eftermiddagen och vi turades om att leka med honom. Vera och Jessica (inget lätt namn att säga för en "tvååring" men han gjorde ett gott försök) var också där så vi var många som kunde underhålla honom. 

Theas premiär blev lite lugnare, hon åt, sov bajsade och myste :) En grym eftermiddag/kväll! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0