Vardagslyx

Skrivet den: 2020-04-21 kl. 19:13:16 / Kategori: That is that
Som allra bäst mår jag bannemej efter jag tränat. Det blir tydligare nu när det inte händer så ofta. Vi har bestämt att vi ska försöka ge varandra lite mer tid i garaget som typ är gjort till gym. (Nu är det snart tillbaka till förråd efter att Daniel börjat renovera här hemma och det har hamnat en del material där inne.) 

Så där körde jag lite innan idag. Det blev mest mina magövningar som jag fått och sen lite armhävningar på det. Imorgon är det dags för mamma-mage-gruppen igen. Det är tredje onsdagen av åtta som jag ska träna tillsammans med några andra mammor hos Helena på move 360 här i Åhus :) 

Från i garaget idag!

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0