Lilla tjejen

Skrivet den: 2020-08-25 kl. 20:45:48 / Kategori: That is that
Vår lilla Thea blir mer och mer sin egna person. Hon är glad direkt när hon vaknar, och favoriten är att bli buren eller titta på Elliot. Men nu sitter hon bättre och bättre hela tiden och med en leksak framför sig är hon ofta rätt nöjd. Nu har hon fått lite mer mat också, med egen tallrik och sked, inte bara smaka från fingret. Jag har inte riktigt gjort klart upplägget för måltiderna så vi kör lite på känsla än så länge. Min fisksoppa gick hem i alla fall. 

Idag var första gången på babysimmet. Till skillnad från första gången med Elliot, då jag var läskigt nervös och helt slut efteråt, var jag hur lugn och avslappnad som helst och det gick ju super för oss båda! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0