Underbara sommardag

Skrivet den: 2020-08-11 kl. 20:43:26 / Kategori: That is that
Vi trodde sommaren var över, men nejdå. Just nu är den helt underbar. Kanske mest för att båda barnen sover, Daniel är på fotboll och jag får bestämma tv-program helt själv ;) 

Men jag har haft en underbar dag med mina små. Thea bara sitter och är glad hela tiden och Elliot är grym! Daniel började jobba igår så det är jag och kidsen hela dagarna men det går över förväntan. (Säger jag efter två stycken, haha) 

Idag tog vi en morgonpromenad till Willys och handlade gul karamellfärg till baket. Elliot är superduktig i affären och går själv med vagnen och lyssnar på vad jag säger. Väl hemma igen blev det ett oplanerat vattenkrig där både jag och Elliot upptäckte att han är rätt träffsäker med vattenslangen. Herregud vad vi skrattade och jag fick springa ordentligt. Precis efter lunch bakade vi Pippikakor tillsammans och även här är han superduktig men fokusen ligger mer på att smaka nu ;) kakorna fick gult pärlsocker på sig och ligger nu i frysen.

När Daniel sedan kom hem tidigare än vanligt passade jag på och satte Elliot på cykeln och cyklade ner till kantarellbadet för ett eftermiddagsdopp. Att åka på cykeln var nästan roligare än att bada om ni frågar honom! 

Summerat: en grym dag! 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0