Bingo i skogen

Skrivet den: 2020-12-29 kl. 10:06:42 / Kategori: That is that
Igår var vädret inte hemskt så då gäller det att passa på ;) Tidigt under förmiddagen, lagom till Theas vila, gick vi hemifrån mot skogen. Elliot har pratat om att gå till skogen länge och för ett tag sedan slängde jag ihop ett "naturbingo" som jag tänkte vi kunde testa. Så väl på plats letade vi kottar, stenar, något rött, skräp och massa annat. Ibland fick jag släppa letandet och följa med i vad Elliot hittade och utforskade och ibland fick jag leda honom tillbaka till uppgiften. Men det var väldigt roligt och jag tror att min grymma kille också gillade det. Nästa gång hoppas vi få en kompis med oss. 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0