Damklubben

Skrivet den: 2020-12-06 kl. 20:15:19 / Kategori: That is that
I lördags hade vi damklubben. Vi är ju rätt nystartade och våra grupp på fyra damer hamnade på tre pga sjukdom. Istället för att äta ute på kvällen körde vi en dagsaktivitet utomhus, då tiderna är som de är. Så jag fick vara lekledare, kan det bli bättre?! :) 

Jag drog iväg damerna på en promenad till stranden där de under tiden fick olika uppdrag, mattekluringar och andra utmaningar. Det blev också en fika i skogen och pizza vid stranden. En väldigt lyckad eftermiddag om ni frågar mig och nästa gång hoppas jag på att vi har sällskap av två "damer" till! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0