En cykelvagn!

Skrivet den: 2020-12-01 kl. 20:45:06 / Kategori: That is that
Vi har fått en tidig julklapp från mina föräldrar i form av en cykelvagn. Denna hoppas jag att barnen ska trivas i tillsammans och att vi ska avverka många mil med den, både med cykel eller till fots. 

Jag har önskat mig en sådan sedan Sofie rullade in Harry och all packning i en sådan på badet förra sommaren samtidigt som jag gick och bar på Elliot och alla våra grejer :) Eftersom Elliot är för stor för dubbelvagnen nu så tänker jag också att barnen kan sitta där och mysa när vi ska gå någonstans i vinter istället för att använda ståbrädan till honom när Thea har det bra i vagnen. 

Oavsett hur det blir i vinter kommer vi glassa ner till stranden i sommar. Tack farfar för hjälp med monteringen :) 

OBS jag ser också att Thea inte sitter bra på bilderna, det är inte så hon sitter sen. Bara så ni vet ;) 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0