Gympa-avslutning

Skrivet den: 2020-12-13 kl. 21:04:35 / Kategori: That is that
I förmiddags var jag och Elliot på avslutningen på gympan. Det är riktigt tråkigt att det är slut nu, för han har ju verkligen kommit igång. Jag har ju varit skeptisk hela hösten och som pedagog hade jag önskat mer från ledaren, men överlag så känns det bra. Det har blivit färre barn hela tiden vilket gjort det lättare för dem som var kvar. Och även om Elliot inte lärt sig slå några kullerbyttor har han lärt sig så mycket annat! Plus att vi får tid tillsammans, bara han och jag. 

Avslutningen var en jättestor hinderbana med allt möjligt vi gjort under terminen. Man gick gärna vara utklädd till pirat också :) Till sist fick Elliot en medalj och sedan fick ledaren en liten julklapp av honom, vilket var första gången han vågade prata med henne, haha.

(Nallen han har i handen är en av figurerna som är med på äventyren med "kapten Flipp") 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0