En annan väntan

Skrivet den: 2020-02-28 kl. 21:47:26 / Kategori: That is that
Jag vet att jag hade det rätt tufft när dagarna bara rullade vidare efter bf med Elliot. Det blev ju inte bättre när Felicia sedan gick och "ploppade" innan oss ;)  Då var det maj och solen sken ordentligt på mig och magen. Jag minns att det var många timmar i solstolen och lata stunder. Nu fungerar det inte riktigt på samma sätt. 

Idag har Elliot inte varit på föris. Som 15-timmarsbarn går han mån - tors 8.30-12.15. Så idag har det varit full rulle för mig tillsammans med honom. Vi gick upp vid kvart över sex imorse och när han sedan sov middag gjorde jag detsamma! Så ingen tid till att fundera över när lillasyster tänker dyka upp. (Vilket lär bli imorgon 29/2.) Eller på nätterna hinner jag fundera och tycka det är dags att komma ut. Jag är inte smidig ur sängen vid tre,halv fyra! Då är jag mycket rörligare under dagen när man är igång hela tiden. Slutsats: stanna inte, bara kör på ;) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0