Sista arbetsdagen på ett tag

Skrivet den: 2020-02-14 kl. 18:34:20 / Kategori: That is that
Ja, idag gjorde jag min sista dag på skolan på ett tag. Nästa blir 2021, och då vet jag inte ens var jag kommer hamna. Men strunt i det just nu, nu ska jag bara njuta över att få vara hemma, först med Elliot i några dagar (hoppas jag) och sedan med Elliot och lillasyster. 

Jag har sett fram emot denna mammaledighet på ett helt annat sätt än jag gjorde när vi väntade Elliot. Då visste jag inte vad jag hade att vänta och tyckte det var jobbigt att alla på jobbet skulle fortsätta utan mig. Nu struntar jag i det, för jag vet hur bra jag trivdes med att vara hemma. Men vi får väl se hur jag känner sen efter lovet när alla andra börjar jobba igen. 

Annars kan jag tipsa om att sluta jobba på alla hjärtans dag! Så många fina kort jag fått!! Och choklad och fina nallar! Det bjöds också på kladdkaka idag så mitt sockerfria liv är över nu ;) 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0