Dubbelpass utan träningsvärk

Skrivet den: 2020-01-09 kl. 20:48:18 / Kategori: That is that
Vi är nu mer än halvvägs igenom vecka 34 och på söndag är det sex veckor till bf. Vilket i sin tur betyder att jag snart bara har fem veckor kvar att jobba. 

Jag mår fortfarande hur bra som helst. Vilket jag är otroligt tacksam för och hoppas att det ska få förbli så några veckor till, ja gärna fram tills det sätter igång här. Förutom några ömma revben på vänster sida så rullar det mesta på som vanligt faktiskt. Igår lyckades jag få till hela två träningspass till och med. Som än så länge inte resulterat i någon träningsvärk tyvärr, men jag har inte gett upp hoppet ännu ;) Det är väl inte jätteenkelt att hitta en skön sovställning på kvällen, eller att somna om efter ett nattligt toalettbesök. (Som inte ens sker varje natt, ibland sover jag för djupt helt enkelt.)

Igår fick jag frågan om vad man saknar som mest från sitt "vanliga" liv jämfört med att vara gravid. Svaret var enkelt och kom snabbt.  - att ligga på mage! 
Först trodde de att jag skojade men nej, det är det jag saknar mest. Ev brieost också. Men alla som kan ligga på mage vet inte hur bra de har det förrän de inte kan det längre :) 

Aja, en liten update i graviditeten här. Jag har ju inte skrivit så mycket om den som jag gjorde med Elliots, men de har varit rätt lika. Förutom det där benet som krånglade i början så har jag mått och känt mig likadan :) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0