Nyårsafton

Skrivet den: 2020-01-01 kl. 08:46:20 / Kategori: That is that
Efter att ha varit så besviken på mig själv under julen där jag var så dålig på att ta bilder försökte jag bättra mig igår. Det gick sådär, men allt är ju bättre än julen så.. det jag saknar är bilder på oss tre bara. 

Nyårsafton firades hemma hos Matte och Julia och deras tjejer. Totalt var vi nio vuxna och fem barn. Elliot var enda killen under 25. Det åts gott och lektes lekar innan tolvslaget firades och nästan alla barnen höll sig vakna till tolvslaget. Den enda som hade somnat var Elliot :) 

Ni som känner mig känner igen glassen, vi hade efterätten som uppgift. Eller vi och vi, Daniel får ingen cred för den alls, det var all me på den. En mycket trevlig kväll som avrundades vid halv två för vår del. Jag somnade vid tre, och Elliot valde att vakna vid 06.50. Denna morgonen bör räknas som två tycker jag!! 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0