Mina stora barn

Skrivet den: 2020-07-05 kl. 22:50:51 / Kategori: That is that
Oj oj oj vilka milstolpar vi gjort idag. Eller i helgen kanske, Thea tjuvstartade nog lite igår redan.. 

I alla fall. När jag väckte Elliot (ja, redan där är det helt crazy, jag väckte honom halv nio imorse!!) så tjatade jag på honom litegrann att vi skulle sätta oss på pottan direkt och läsa saga. Jo jag fick med honom dit och när vi började läsa "bebbe pussar" för andra gången kissade Elliot på pottan. Det var första gången och vi får se hur det hela utvecklas men vi har ingen stress så. Att börja såhär på morgonen känns som ett lagom steg för jag tror inte att han är riktigt redo för mer än. Men grym är han i alla fall :) 

Thea har fått sitta lite i sin stol i helgen. Nu kan hon vara med mer vid bordet och hon ser så himla stolt ut i sin stol. 

Man kan inte annat än förundras över hur annorlunda livet är jämfört med några år sedan. Helgens höjdpunkt var liksom ett pottbesök!! 
(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0