Rymde igen!

Skrivet den: 2020-07-15 kl. 23:31:15 / Kategori: That is that
Vi har startat läskigt många projekt här hemma, men det går framåt iaf. Daniel och Thomas jobbar på bra här hemma. Jag hade gärna bidragit mer än vad jag gör, men samtidigt ger det mig möjligheten att rymma med barnen ett par dagar. I måndags körde vi (jag, Elliot och Thea) till stugan igen medans Daniel grävde ner stolparna till staketet med svärfar och Matte. Vi har återigen haft helt underbara dagar och jag känner mig så bortskämd när vi är där. 

Denna gången har vi plockat blåbär i skogen, varit på utflykt i Sölvesborg där det lektes på lekplatsen och åts hamburgare på torget, varit en runda på stranden och massor av annat mys och bus. Elliot bestämde sig för att testa sin mamma också, men det visade sig att hon var mer envis och bestämd än vad han trodde, så den striden förlorade han. Nu hoppas vi bara att han kommer ihåg det till nästa gång och ger upp lite fortare då ;) 

Bildbomd!! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0